Mr. Robot 2. Sezon Ne Zaman Çıkıyor?

Mr. Robot 2. Sezon Ne Zaman Çıkıyor?

4.9 (97.39%) 46 votes

Son zamanların favori dizisi Mr. Robot ilk sezonunu bitirdi. Peki Mr. Robot 2. Sezon ne zaman başlıyor? Nezamancikiyor.com

Büyük bir patlama yaşayan Mr. Robot dizisi ilk sezonuyla büyük bir hayran kitlesine sahip oldu. Artık fsociety maskeleri yapılıp satılmaya başladı. 2 Eylülde yayınlanan son bölümüyle ilk sezonunu bitirdi Mr. Robot. Şimdi Mr. Robot dizisinin ilk sezonundan çok kısa bir şekilde bahsedip özetleyeceğiz. İlk sezonu henüz bitirmeyen izleyiciler için uyarı ; SPOILER VAR. Spoiler görmemek isteyen izleyiciler direk yazının sonundan 2. sezonun tarihine bakabilirler.

İlk sezonda Elliot Alderson, Evil Corp isimli Dünya’nın en büyük şirketini yok etme planları yapar. Bu fırsatı, trende tanıştığı Mr. Robot adlı kişinin fsociety isimli hackerlardan oluşan grubuna katılarak yakalar. Planı işlemeye başlayan fsociety grubu bu esnada Elliot sayesinde farklı olaylar yaşar. Elliot, Shayla isimli hoşlandığı kızı kötü adamlardan kurtarmak için farklı bir plan uygulamaya başlar. Shayla’yı rahatsız eden adamı hapishaneye attırdıktan sonra Elliot’ın akıl edemediği farklı olaylar peşine takılır. Olaylar sonrasında kendi yaptıkları yüzünden Shayla’nın ölümüne şahit olur. Bunun üzgünlüğünü yaşayan Elliot, Evil Corp konusunda işlerin iyi gittiğini öğrenir ve bununla moral bulur. İlerleyen zamanda Elliot, fsociety grubundaki Darlene isimli kızın aslında öz kız kardeşi olduğunu öğrenir ve eve gidip kendini hacklemeye başlar. Kendini hackleyen Elliot, Mr. Robot adlı kişinin aslında babası olduğunu öğrenir. Onları nasıl tanımadığına şaşıran Elliot, aslında bunca zamandır babasına değilde kendine kızgın olduğunu, bilinç altı sayesinde babasını gördüğünü yani babasının gerçekten öldüğünü anlar. Tüm bu olanlardan sonra kız kardeşi Darlene gelip olanları anlatır. Anlattıklarında aslında fsociety grubunu Elliot’un kendi kurduğunu, tüm planın ona ait olduğunu söyler. Arada hafıza sorunları yaşayan Elliot’un bu yüzden bir şey hatırlamadığını, garip davrandığını söyler. Sezonun sonuna doğru Evil Corp şirketinden kovulan Tyrell Wellick isimli iş adamı, Elliot ile iş birliği yapmaya karar verir ve birlikte Evil Corp’un tüm verilerini siler. Bu sayede halkın Evil Corp şirketine olan bütün borcu silinir. Halk artık fsociety sayesinde özgürdür. Son bölümde Elliot yine olanları, Evil Corp şirketinin verilerini nasıl yok ettiğini, Tyrell Wellick’in nerede olduğunu hatırlamaz. Sezon Tyrell Wellick gizemi ile son bulur.

İzleyiciler Mr. Robot dizisinin son zamanların en iyi dizisi olduğunu söylüyorlar. Dram ve insan psikolojisini harika bir şekilde işlemeyi başaran dizi gerçekten iyi bir grafik çiziyor. Umarız ileyleren sezonları da böyle muhteşem olur.

Peki bu harika dizi Mr. Robot’un 2. sezonu ne zaman başlıyor? 2016 yılının haziran ayının başlarında Mr. Robot 2. sezon 1. bölümünün yayınlanması bekleniliyor.

Güncelleme — 23.04.2016

13 Temmuz 2016 da yeni sezonuna merhaba diyecek olan Mr. Robot fragmanı ile de göz doldurmayı başardı. 2. sezon yayınlandı ya peki 3. sezonu merak etmiyor musunuz?

Hemen Mr. Robot 3. Sezon Ne Zaman? konumuzu okuyarak 3. sezon hakkında bilgiler edinebilirsiniz.


Comments to Mr. Robot 2. Sezon Ne Zaman Çıkıyor?

  • Mr. Robot gerçekten harika bir dizi 2. sezonu beklemek çok zor olucak ama bence değer o da güzel olacak eminim.

    DARKARMY 4 Eylül 2015 18:35 Cevapla
  • HARİKA BİR FİLM

    Ahmet 27 Eylül 2015 17:13 Cevapla
  • film? dizi lütfen

    teo 5 Ekim 2015 16:42 Cevapla
  • 2016 , HAZİRAN ÇOK GEÇ DEĞİL Mİ YA 🙁

    dark side 15 Ekim 2015 09:36 Cevapla
  • ya haziran çok geç yaaaaaaaaaaaaaa

    dogukan 17 Ekim 2015 18:26 Cevapla
  • İnsanların ruh hallerine ve derinlerine indiklerinde birçok problemi çözmek için tasarlanmış bir dizi çok iyi yaaa….

    mustafa 19 Ekim 2015 15:06 Cevapla
  • Gerçekten çok geç veriyolar 2016 haziran ne demek ya 1 sene ben genede beklerim ama çok iyi bir dizi bravo.

    Hakan 26 Ekim 2015 18:25 Cevapla
  • 2016 haziran olmamalı ya daha erken olsun çok geç 🙁 ve gerçekten yapılmış en mükemmel dizi…

    Sümeyye 4 Kasım 2015 21:10 Cevapla
  • En mükemmel demeyelim de efsaneler var çünkü 🙂

    Timur 16 Kasım 2015 23:37 Cevapla
  • HARIKA BIR FILM

    darkwing duck 19 Kasım 2015 00:59 Cevapla
  • dizinin sonundaki çinli kimdi

    ismail can yüksel 19 Kasım 2015 20:55 Cevapla
  • Dizinin sonundaki çinli Whiterose du sanırım

    yasin 23 Kasım 2015 17:25 Cevapla
  • 2016 Haziran mı ohaaa ya abi o kadar nasıl beklerim muhteşem dizi ama olliet’in psikolojisi aynen ben yalnız,asosyal ve kendi kendime konuşurum bende deliyim ama 8.bölümden sonra anladım ki benden daha betermiş. :/

    Muhammed 25 Kasım 2015 21:58 Cevapla
  • 6 ay var daha merakla bekliyorum umarım bir dahaki bu kadar uzun sürmez

    esin 27 Kasım 2015 14:29 Cevapla
  • Abi 2016 haziran nedir ya ağlamak istiyorum 🙁 mükemmel bi dizi

    Burak 28 Kasım 2015 16:26 Cevapla
  • 2017 yılında yayınlansaymış amk

    ubuntu 4 Aralık 2015 02:54 Cevapla
  • Gerekirse 1 yuzyil bekerim bu dizi icin

    Hakan 9 Aralık 2015 21:37 Cevapla
  • Çoğu dizinin yeni sezonu haziran gibi yayınlanıcak bi bakımdan şöyle güzel zaman geçiricek bi ton dizi olucak elimizde ve bayılırım (kalpgözlüsmayli)

    Unkown 21 Aralık 2015 02:16 Cevapla
  • haziran mı ? izlemem ki. ciğerim soğur ki zaten

    gökhan 10 Ocak 2016 17:53 Cevapla
  • I am waiting for…
    Mr.robot 🙂

    Can 26 Ocak 2016 14:56 Cevapla
  • ya bu şirket ne yapıyor. çok geç daha bi 4 ay daha var Allah belalarını versin.

    DARKINTEL 26 Şubat 2016 08:33 Cevapla
  • elliot’a neler olacak çok merak ediyorum. en son yaptıkları olay zaten başlı başına bir devrimdi. hadi bakalım yeni sezon bi an önce gelsin artık, meraktan iflahımız gerildi

    tufan alderson 26 Şubat 2016 15:02 Cevapla
  • İlk sezon yeni bitirdim 🙂 🙂 Ramazanda çerez gibi gidecek bir dizi ya

    Ahmet Parlak 26 Şubat 2016 15:03 Cevapla
  • Arkadaslar muhtesem bir dizi yeni bitrdim game of thrones basliyr az kaldi onla idare edecegiz mrrobot baslayana kadar sunu diyim bence elliot ve tyrel wellick ayni kisi yani bosuna merak etmeyin orasini o kadinida o oldurdu

    Mehmetd 28 Mart 2016 01:47 Cevapla
  • Az kaldı dayanın asosyaller :))

    Chosen1 28 Mart 2016 16:20 Cevapla
  • gerçekten güzel half life 2 oyunu gibi sürükleyici

    blackshroud 17 Nisan 2016 17:15 Cevapla
  • ANAMI SİKSİNLER ON NUMARA BİR DİZİ

    MEHMET 18 Nisan 2016 00:10 Cevapla
  • harika bir bir film youtube’da fragmanını izlemiştim.

    sukacakcim.com 25 Mayıs 2016 15:58 Cevapla
  • Doğum günüme denk geliyo müthiş bi hediye olcak bana

    Efe 31 Mayıs 2016 18:25 Cevapla
  • 2016 haziran çok dediniz bakın noldu 😀 birden zaman geçiverdi :
    05/06/2016

    Melih 4 Haziran 2016 00:45 Cevapla
  • za 😀 bu diziyi bi ay önce keşfettim bugün bütün bölümleri izledim 10 gün kalmış 2.sezona Allahtan daha önce izleyipte bu kadar zaman bekletip hevesimi soldurmamışım …QWQW:E:D

    Elliot Manyağ 28 Haziran 2016 05:06 Cevapla
    • güldürdün nick’in ve yorumunla

      Sabırsız 6 Temmuz 2016 17:28 Cevapla
  • Hala bekliyoruz

    Anıl Herdem 14 Temmuz 2016 11:11 Cevapla
    • Dizi 2. Sezonu 1. bölümü yayınlanmıştır.

      Nadmin 14 Temmuz 2016 15:23 Cevapla

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading...