Supernatural 12. Sezon Ne Zaman Başlayacak?

Ne Zaman?

Supernatural 12. Sezon Ne Zaman Başlayacak?

54448 görüntülenme
Supernatural 12. Sezon Ne Zaman Başlayacak?
4.4 (87.5%) 8 votes

Supernatural 12. Sezon Ne Zaman Başlayacak? sorusunu yanıtladık keyifli dakikalar…

DiziHit

Gençlik dizisi olarak tüm dünyaya nam salmayı başaran Supernatural dizisi tam 11 sezondur devam etmekte. Kemik izleyici kitlesini hiç bir zaman kaybetmeyen dizi ilk olarak The Wb kanalında yayın hayatına devam ederken sonradan The Cw kanalına geçiş yapmıştı. Fantastik, Korku, Dram kategorisinde oldukça iyi bir iş çıkarmış olan dizi yapımı hikaye olarak daha çok korkuya yönelerek diziyi izleyenleri korkuturken meraklandırmayı amaçlamakta. Gerilimin zaman zaman hissedildiği ayrıca komedi unsurlarını da içeren tam bir gençlik dizi olarak karşımıza çıkan dizi 11. Sezonun ilk bölümlerinde 12. Sezon için onay almayı hak kazanmıştı. Onayı aldıktan hemen sonra izleyici kitlesi haliyle Supernatural 12. Sezon Ne Zaman Başlayacak? sorusu ile karşı karşıya kaldı.

Supernatural 12. Sezon Ne Zaman Çıkacak?

2005’den bu yana 11 Sezonluk serüvende her sezonda 22 bölüm üreten dizi her sezonu ile de oldukça sağlam iş çıkarmakta. Her bölümünün deli gibi heyecanla beklendiği dizinin her sezonunun konusu da bir birinden farklı diyebiliriz. 2005’den bu yana her sezonuna aynı günde başlangıç yapan dizi şuan için Ekim ayını mimlemiş olarak gözükmekte geçmiş sezonlarda 7-8-9 Ekimde vizyona girdiğini düşünürsek dizinin yani Supernatural 12. Sezon Çıkış tarihi olarak 7-13 Ekim 2016 Tarihini gösterebiliriz. Şuan için çekimlere başlanılmadığını belirterek verdiğimiz rakamın tamamen tahmini olduğunu hatırlatıyoruz.

Başrol karakterlerinin başarısı ile de dizinin çok izlenmesi haliyle kaçınılmaz hale gelmekte. Sizler için hazırladığımız Supernatural 12. Sezon Ne Zaman Başlayacak? sorusuna cevap niteliğindeki bu makalemiz umarız sizin için yararlı olmuştur. Daima sizler için içerik oluşturduğumuz bu platformu yakından takip ederek sizlerde modern dünyamıza gelecek olan yenilikleri önceden öğrenebilirsiniz.

Ne zaman Çıkıyor ekibi olarak siz değerli okurlarımızdan tek isteğimiz bu makalede hemen aşağıda bulunan yorum kısmını kullanarak bize yorum bırakmanız. Sizler için hazırladığımız bu platformda sizlerin yorumlarınızın çok az olması bizleri çok üzmekte. Saçma sapan sitelere bile yorum yazarken bizleri es geçmeniz bizi üzdü. Hadi bizi üzmeyin de şuraya güzel bir yorum çakın. Hadi yiğitlerim…

 

Dizi tahmin ettiğimiz gibi 13 Ekim 2016 Tarihinde 12. sezonunu başlatacaktır.


Comments to Supernatural 12. Sezon Ne Zaman Başlayacak?

  • böyle dizi mi olur ya yeter ya bu nedir ya allah billah aşkına

    Fatih Demir 26 Mart 2016 01:31 Cevapla
    • ulan git sen böyle bir dizi bile yapamazsın hatta türk dizisi bile yapamazsın biz supernatural hayranlarıyız sg burdan.

      arda kadir 17 Ağustos 2016 15:07 Cevapla
    • dostum madem diziyi begenmiyosun burda işin ne git kıytırık türk yapımı pembe dizilerini izle sacma sapan sahneleri olan aksion denilip arabala kovalama sahnesini bile 40 la 50 le hız limitli goturen dizilerini izle bu dizi sana agır gelir zaten dizinin hayran kitlesi beli zaten dizide olucakların da hadi hesabı halla beli degil ama suvarki ilk cizgi romandan baslayıp anime dunyasına gecmis bi seriden bahsediyosun ve oleki sonradan diziye aktarmıslar bole bi diziyi asalamak sana veya bi baskasına dusmez sahsen bence belki cizgi roman ve animesinde daha bi anlamlı olan sahneler vardı ama diziye aktarımıda bi okdr basarılı olmus bi seridir kendisi ondan asalamayın derim nese

      cenkesin 14 Eylül 2016 23:24 Cevapla
  • 11 12 tanrı üstüne iyice yoğunlaşılıp bitirilebilir bence.

    sturk 30 Mart 2016 02:14 Cevapla
    • kardesim yapımcılar jensen ve jaredin bırakmadığı sürece diziyi bitirmeyeceklermiş 😀

      dogu 29 Eylül 2016 17:00 Cevapla
  • gayet güzel bir dizi umarım13-14 diye sezonlar devam eder

    ilhan 27 Mayıs 2016 00:25 Cevapla
  • Bir yerde 12 Ekim 2017 diye okumuştum haberi. Bizimkiler de böyle bir dizi yapsalar ya.

    Akın T. 9 Haziran 2016 04:08 Cevapla
    • 2017’de değil 14 ekim 2016’da. kesinleşti . İlk fragmanı yayınlandı

      simge 7 Eylül 2016 11:16 Cevapla
  • O kadar yalvardın ki yorum yapmamız için yani yapmasam bununla ilgili suçluluk duyacaktım üstelik spnizle.com da 12. sezonu 14 ekim 2016 diye gösteriyor yani tam doğruluğunu araştırıp kesin bişey yazsaydınız bari bildigimiz şeyleri tekrarlamak yerine

    snne.be.slk.s.ss 13 Haziran 2016 19:30 Cevapla
  • hayranlıkla takip ettiğim dizi cidden son sezondan bu yana kendimi koca bir boşlukta hissetmeye başlamıştım 12. sezonda umarım heycanlı ve her zaman olduğu gibi başarılı olur. crowley için ve tabii ki önümüzdeki sezonlar için sabırsızlanıyorum bilgi için teşekkür ederim

    başak 19 Temmuz 2016 01:49 Cevapla
  • Bu ne dalgamı geçiyolar 1 buçuk sene aramı olur game of thrones bile bu kadar çok ara yapmıyo

    Oğuzhan 20 Temmuz 2016 10:27 Cevapla
    • 14 ekim 2016 12. sezon 1.bolum

      Gungor 21 Temmuz 2016 20:20 Cevapla
  • Ellerinize sağlık nwzamancikicak ekibi elleriniz dert görmesin

    4ju3zz 5 Eylül 2016 07:55 Cevapla
  • ya supernatural den başka dizi izlenirmi şuan 26 yaşımdayım hala izliyorum 1. sezondan beri ben hiç bir türk dizisini seneyede çıkış tarihine bakupta izlemedim sizin mantaliteniz anca iran ırak suriye de gösterilicek aşk temalı filmler yapabilirsiniz anca türklerin yapıcakları 1. aşk 2. komedidir komedide bel altı espiri anlayışı var supernaturalin 12. sezonu çıkıcak artık son 2 haftası kaldı sizde gidin rüzgarın kalbini izleyin durun mantığınız o zaten

    caner 25 Eylül 2016 10:21 Cevapla
  • bu dizi 20 sezon da olsa izlerim

    CROWLEY 4 Ekim 2016 17:20 Cevapla
  • Abi 20 yaşındayım nerdeyse her yaz ilk sezondan başlayıp son sezona kadar geliyorum ve hala her bölümü heycanla izleyebiliyorum. Küçüklüğümden bu yana izlediğim en guzel en heycan verici en içten olan dizi. Guldurdugu gerilime soktuğu gibi aynı zamanda dizi bile olsa ordaki gördüğüm aile dost artık herneyse o bağları varya bazı bölümlerde gözlerimin dolmasına bile neden olmuştur . tartışmasız bir şekilde bu dizi en efsane dizilerdendir burdan eminim benim kadar içten izleyen herkes ne demek istediğimi anlamistir.

    Ss 6 Ekim 2016 06:53 Cevapla
    • Aynen kardeşim beni bağlayan en büyük unsur kardeşler arasındaki bağdır bunu güçlü şekilde üstüne basa basa belirtmişler ve 11 senedir soluksuz her bölümünü izleyen biri olarak supernatural bir dizi olmaktan çok bir serüven bir macera bir yaşayış biçimi olmustur ve supernatural izleyen seven herkese selam olsun

      Aytaç 9 Ekim 2016 22:51 Cevapla
  • Allahım çok şükür bu gün başlıyor cidden çok heycanlıyım inşallah 20. Sezonlarıda görürüz efsane bir dizi

    Eda 14 Ekim 2016 12:02 Cevapla
    • cidden başladımı

      ilham 17 Ekim 2016 03:27 Cevapla

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading...